4 Oca 2013

Ben Olsaydım

Yıllardan beri yiğit Özgür'ün Orada Olabilirdim serisine takığım. Türk insanının naif, halktan tarafını, o şirin ezikliği süper anlatan bir seriydi. Unutmadığım gibi başta Ecem olmak üzere etrafıma da unutturmayarak zaman zaman günlük hayattaki konuşmaların filmlerden ve kitaplardan ne kadar da farklı olduğuna dair çok çarpıcı! örnekler veririm bu karikatürlere referansla. Mesela bu akşam bir sahne, İntikam dizisinde genç kızımız Yağmur bir yalıyı geziyor:
Emlakçı: İsterseniz içeri geçelim ben size ev hakkında bazı detayları aktarıyım.
Beren Saat: Gerek yok tutuyorum evi. Gerekli evrakları hazırlayın, ödemeyi hemen bugün yapmak istiyorum.

Ben olsaydım...:
Emlakçı: İsterseniz içeri geçelim ben size ev hakkında bazı detayları aktarıyım.
Ben: Heh onu dicektim ben de, şimdi ben kalıcı kiracıyım, düz yapamaz mıyız onu???

Ben olsaydım...:
Emlakçı: İsterseniz içeri geçelim ben size ev hakkında bazı detayları aktarıyım.
Ben: Yok ablam yok, belli oldu boşuna birbirimizi yormayalım, daha küçük biyer bakıyım ben.

Ben olsaydım...:
Emlakçı: İsterseniz içeri geçelim ben size ev hakkında bazı detayları aktarıyım.
Ben: Şaka mı yapıyosun sen? Bu ülkede asgari ücret ne kadar biliyo musun? Sen komisyon alıcaksın diye bu evi mafyalar pavyoncular mı tutsun? Sizin yüzünüzden geldi bu memleket bu hale. Hayır tek başına kızım, 3 katlı evin yakıtı gideri derken ne gerek var demiyor musun? Elin Avrupalısı böyle mi yaşıyor? Mütevazi adamlar bikere. Azıcık aşım kaygısız başım ooh hadi gülegüle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder